Fundació Bromera

Per al foment de la lectura

OVERVIEW

This domain fundaciobromera.org presently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have scanned one page within the web site fundaciobromera.org and found two hundred and seventy-two websites referring to fundaciobromera.org. We have acquired two contacts and directions for fundaciobromera.org to help you contact them. We have acquired one mass media sites belong to fundaciobromera.org. This domain fundaciobromera.org has been online for one thousand one hundred and thirty-three weeks, eighteen days, seven hours, and twenty-three minutes.
Locations
Oct 2002

FUNDACIOBROMERA.ORG RANKINGS

This domain fundaciobromera.org is seeing alternating quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for fundaciobromera.org

Traffic ranking (by month) for fundaciobromera.org

Traffic ranking by day of the week for fundaciobromera.org

FUNDACIOBROMERA.ORG HISTORY

This domain fundaciobromera.org was first submitted to the registrar on October 15, 2002. It is currently one thousand one hundred and thirty-three weeks, eighteen days, seven hours, and twenty-three minutes young.
October

WEBSITE PERIOD OF EXISTANCE

LALFABET DELS DIES

Dijous, 26 de gener de 2012. BENVINGUDA A LES SESSIONS DE TREBALL CEIP TIERNO GALVÁN GODELLETA. Benvingudes i benvinguts a aquesta primera sessió de treball. Espere que entre totes i totes tinguem una experipència formativa enriquidora i que puga satisfer en bona mesura les vostres necessitats i demandes.

Home - Algar

Las princesas también se tiran pedos. La montaña de libros más alta del mundo. Felicio, rey del rebaño. Un asesino en el instituto. La biblioteca de los libros vacíos. Las mejores lecturas para esta Navidad. Los libros no pueden faltar nunca en el saco de Papá Noel o en las alforjas de los Reyes Magos. Ap de correos 225, 46600 Alzira.

APA COLEGIO ACADEMIA JARDIN

Viernes, 15 de mayo de 2015. Reconocimiento a nuestro grupo de teatro LOPE DE RUEDA. Gran reconocimiento a nuestro grupo de teatro LOPE DE RUEDA por su buen trabajo y su enorme dedicación. Enhorabuena una vez más a todos y cada uno de ellos! Enviar por correo electrónico. Martes, 12 de mayo de 2015.

biblioteca ceip Port de Xàbia

BON NADAL I UN 2013 PLE DE LLIBRES SENSE RETALLS. Regaleu llibres aquestes festes destinades a compartir amor i pau. Curs 2012-2013, llibres per a totes les festes. Eixem un reportatge del mural amb els llibres per a Hallowen.

Viure i Llegir

CAMPOS DE NIJAR DE JUAN GOYTISOLO. He llegit Campos de Níjar. CÓMO LEER LITERATURA DE TERRY EAGLETON. He llegit Cómo leer literatura. I què és el que diferencia vida i literatura? Una de las maneras más .

Edicions bromera - Edicions bromera

Ratolí a la selva tropical. Els fantasmes no toquen a la porta. Vindrà la mort i tindrà els teus ulls. El més i el menys. Per què tot em passa a mi? Pierre Lemaitre, Vicent Borràs i Vicent Marco encapçalen les apostes de Bromera per al primer trimestre de 2018.

Bromera de Lletres

Dilluns, 12 de febrer de 2018. Una nova experiència de lectura. Un projecte que incorpora una sèrie de recursos innovadors que giren entorn del concepte Lectura activa i que pretén oferir un projecte de lectura complet. Si no el conegueu, ara vos el presentem! I vosaltres, a què espereu per a convertir-vos en bibliotubers.

Clijcat. Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil

Política de Protecció de Dades del portal www.

cuenticuentis

Contant, cantant, pintant, ballant i imaginant contes voladors per a tots els somiadors. Publicat per Susanna Juan Justicia. Però, com es cuina un conte? Publicat per Susanna Juan Justicia.

De què fa gust la lluna?

Viernes, 30 de agosto de 2013. Domingo, 18 de agosto de 2013. Creatividad inspirada por Bruno Munari. 161;Jugar es algo serio,. Los niños de hoy son los adultos de mañana. Ayudémosles a crecer libres de estereotipos. Ayudémosles a desarrollar todos los sentidos. Ayudémosles a ser más sensibles. Un niño creativo es un niño feliz! Manchas, líneas, ruedas, tr.

WHAT DOES FUNDACIOBROMERA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciobromera.org Mobile Screenshot of fundaciobromera.org Tablet Screenshot of fundaciobromera.org

Bromera Ediciones

Pol. Ind.Ronda Tintorers N117

Alzira, E-46600

Avellana Digital sl

Avellana digital sl

c/closa de mestres 11

Reus, TARRAGONA, 43204

FUNDACIOBROMERA.ORG HOST

We found that the main root page on fundaciobromera.org took eight hundred and forty-four milliseconds to load. We could not discover a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
91.134.198.2

ns1.avellanadigital.cat
ns2.avellanadigital.cat

I observed that fundaciobromera.org is weilding the nginx os.

Fundació Bromera

Per al foment de la lectura

CONTENT

This domain had the following in the web site, "Quadern didàctic El llibret de la falla." We observed that the web site stated " És el títol de la proposta didàctica de lAssociació Cultural Falla Plaça Malva dAlzira que acompanya el llibre Tro davís 2018." It also stated " Lexposició didàctica Com es fa un llibre, al teu abast. Si voleu conéixer com es fan els llibres i el procés que segueix un original, ara teniu loportunitat de fer-ho amb lexposició. Com es fa un llibre." The header had foment lectura valència bromera valencià llengua valenciana foment lectura as the highest ranking keyword.

SEEK OTHER BUSINESSES

FUNDACIÓ BUSQUETS

Carrer del Doctor Cabanes, 27, 08221 Terrassa. Tel 93 788 15 23.

Fundació Caixa Rural Vila-real La fundació de Caixa Rural Vila-real

La fundació desenvolupa les següents. Taller de cinema Una de romans. Fundació Caixa Rural Vila-real dona 3. Del benefici de la Caixa Rural destinat a Obra Social. Taller de cinema Una de romans.

FAC-IPE - Offline

Tornarem a estar online molt aviat. Volveremos a estar online muy pronto.